2014/03/30

JHS/HS Barbecue Party!!!

Hello everyone!

First, as this is my first post on the blog, let me introduce myself. I'm Scott, the Vice Principal at the K&F Mihara branch. I've been with K&F since January, and have really enjoyed the experience so far!

Anyway, on Saturday night we had our JHS/HS barbecue party. Everyone had a great time and ate a lot of food! We had hotdogs, chicken, pork, beef.....basically, any type of meat you can think of! Everyone was really full by the end of the party.

I'd like to thank everyone who came for making it such a good night! Please check out some of the pictures we took.

Scott

皆さん、こんにちは!

まず、初めてブログをポストするので自己紹介します。僕はK&F三原校マネージャーのスコットです。1月から勤務していて、楽しんでいます。

29日の土曜日、中高生の生徒達とバーベキューをしました。みんなたくさん食べて、とても楽しかったです。ホットドッグ、チキン、ポーク、ビーフを食べました。みんなお腹いっぱいになりました。

参加してくれた皆さん、どうもありがとうございました。後日、スクールに写真を貼るのでチェックしてください。

スコット



0 件のコメント:

コメントを投稿