2012/06/07

新しい先生が来ました!!

K&Fのスタッフに新しくジョーティー先生が加わりました!

Jyoti

カナダ出身で、運動神経抜群!優しい笑顔が魅力的な先生です!

 

Big White 2011OLYMPUS DIGITAL CAMERA

”Greetings eager English learners!!  My name is Jyoti Tronson, I was born in beautiful Vancouver, British Columbia, Canada!  I love snowboarding, swimming, weight training, Japanese food and sharing my knowledge of English and intercultural exchange.  If you see me in Mihara, please wave and say “Hello Jyoti Sensei!”  Yoroshiku Onegaishimasu!”

“みなさんこんにちは!ジョーティー・トロンソンです。私はカナダの美しい街、バンクーバーでた。私はスノーボード、水泳、日本食が大好きです!また英語や文化の違いなどをみなさんと共有できるのを楽しみにしています!学校の外で私を見かけたらぜひハローと声をかけてくださいね! みなさん、よろしくお願いします!!”

0 件のコメント:

コメントを投稿