2015/08/26

Shimane Obon Trip

During the Obon break, I went to Shimane with my family. We went to the aquarium, Aquas, and spent some time on the beach. My son was very excited about seeing all the different sea creatures. He particularly enjoyed the beluga whale show. It was my first time to swim in the Japanese sea - I was really surprised by how clear the water was!

お盆休み中に、家族で島根へ行きました。水族館アクオスとビーチへ行きました。息子はたくさんの海の生き物を見て、大喜びでした。白イルカショーを特に喜んでいました。初めて日本海で泳いだのですが、海水がきれいでびっくりしました。



0 件のコメント:

コメントを投稿