2015/03/21

Rabbit Island

Nick and I finally went to Rabbit Island last week! I still can't believe how many bunnies live there and how tame they are. I was a bit nervous of getting bitten because they were so not shy.
この間初めてウサギの島(大久野島)へ行ってきました!ウサギさんたちがウサギとは思えないほど人に慣れていて驚きました!エサを必至に食べる姿にかまれるのではないかと少し怖かったです。
The history of the island is really interesting. The sad and scary stories behind the war gave the island an eerie feeling.
島の歴史もとても興味深いものでした。

It was a quiet and cloudy Monday so although we were thinking about the terrible things humans are capable of, it was really peaceful and calm.
この日は曇りで少し薄暗い日だったこともあり、人間、私たちの持ってい技術が可能にできてしまう恐ろしいことについて深く考えされられました。

And then of course the bunnies remind you of all the cute things in the world! 少し悲しい気分にもなりましたが、かわいいウサギたちが気分を明るくしてくれました!



I would love to go back in the summer on a sunny day. There are so many nice little beaches.  And the water was so clear. この島の海の綺麗さにも驚きました!夏の晴れた日にまたぜひ遊びに行きたいと思います!
This little girl was so brave! It was amazing to see so many rabbits gather around her. この小さな女の子すごくないですか!?こんなにたくさんのウサギに囲まれても動じない彼女はとってもかっこよかったです!!




0 件のコメント:

コメントを投稿